Sformułowanie strategii komunikacji marki stworzenie identyfikacji wizualnej oraz realizacja działań reklamowych wynikających ze strategii to obniżenie kosztu pozyskania leada. Zrobiliśmy to dla : Express House (refresh logo, strategia marketingowa, strategia komunikacji, strategie wprowadzenia na rynek franczyzy) , Ajland (rebranding, strategia marki i marketingowa) Gdy firma nabiera pędu ważne jest, aby optymalizować procesy, stworzyć i spisać procedury (np. onboarding) , nazwać niektóre rzeczy, stworzyć wewnętrzne kanały komunikacji/ przepływu informacji. Wpływa to nie tylko na zaoszczędzony czas działań operacyjnych, ale też jakość pracy i motywację pracowników. W Express House stworzyliśmy blisko 20 procedur wewnętrznych, stworzyliśmy podręcznik franczyzobiorcy, ankiety satysfakcji i oceny i wiele innych procesów. Treści, które interesują i zachęcają do skorzystania z usług, czy produktu to dla klientów większy ruch na stronie, lepsze pozycjonowanie, zwiększenie świadomości marki, budowania relacji, zaangażowania i lojalności. Co zrobiliśmy/robimy dla: Hectares: raporty, artykuły, artykuły prasowe, landing pages, treści na strony, newslettery. Express House: social media, blog, artykuły prasa, teksty na strony, prezentacje, oferty, cenniki, infografiki, newslettery, reklamy, video reklamy. Otodom: blog, landing pages, Ranking Dzielnic, social media, Magazyn Lighthouse, LIVEstream, OtodomLIVE, Mailing, reklama (radio, online) Dzięki dogłębnemu zrozumieniu produktu/usługi oraz motywacji odbiorców, projektujemy INICJATYWY, które budują silne marki. Otodom Uczestniczyłam w największych projektach Otodom i odpowiadałam za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Powierzano mi projekty, których jeszcze nikt nie robił w Grupie OLX oraz takie, które wymagały pracy na emocjach. Hectares Z Adamem Parzusińskim znamy się od lat i współpracujemy przy jego najbardziej wymagających projektach: Raporty Nieruchomości Gruntowych, komunikacja marki (m.in. treści na www, nowa marka, logo), opisy inwestycji deweloperskich, artykuły dla prasy i na bloga, pomoc przy projekcie szkoleń 12 strategii Inwestowania w nieruchomości Gruntowe i wiele innych. Inne Inicjatywy Dla wielu klientów: Express House Projekt przygotowania Express House do wprowadzenia nowej franczyzy na rynek nieruchomości to działanie kilku osób: stratega, analityka, copywritera, specjalisty od social media, grafika, programisty, product managera i marketera. Gdyby podzielić to na etapy, to: Jednym z pierwszych etapów było przeswietlenie całej marki Express House i rynku franczyz nieruchomości. Z taką wiedzą mogliśmy zacząć warsztaty strategiczne. Strategia marki Express House w kontekście wejścia na rynek nieruchomości z nowym wymiarem franczyzy to dokument blisko 100 slajdów. Osobny jest poświęcony komunikacji. To zmiana logo i strony, napisanie podręcznika franczyzobiorcy, stworzenie Kodeksu Etycznego, Wartości firmy i komunikacji wewnętrznej, spisanie wszystkich procesów i przygotowanie instrukcji, procedur oraz materiałów, przygotowanie komunikacji i koncepcja promocji oraz reklam, przygotowanie szkoleń, ankiet, newsletterów. Social media, Noty prasowe, artykuły na bloga i w mediach, treści na strony, prezentacje, wizytówki. Franczyzobiorcy Express House otrzymują wykonane przez nas: chmurę z materiałami, brandbook, podręcznik franczyzobiorcy, prezentacje szkoleniowe, prezentacje z procedurami i instrukcjami, strategię marki i komunikacji. Na każdym etapie nasi klienci mogą liczyć na konsultacje i doradztwo różnych ekspertów. Tu nie było inaczej! Zastanawiasz się jak mogłaby przebiegać taka współpraca? To oczywiście zależy od skali zmian, które są Tobie potrzebne lub na które jesteś gotowa/y. Zadbajmy o to, jak Twoja firma jest postrzegana i kogo przyciąga. Możliwe, że potrzebujesz nowego spojrzenia na markę, koncepcji, wizualizacji czy narracji. Może to oznaczać konieczność stworzenia nowego logo, odświeżenia strony internetowej, opracowania nowych haseł czy komunikatów. Podobnie jak zorza polarnej, której intensywność i barwy budzą zachwyt, możemy stworzyć niezapomniany wrażenie na Twoich klientach. Brak odpowiedniego przekazu czy komunikacji to często stracone możliwości. Czy naprawdę chcesz, aby Twoja firma pozostała w ciszy? My chcemy, aby każdy klient stał się entuzjastycznym ambasadorem Twojej marki. Mamy wyczucie, czego Twoja firma i jej klienci potrzebują. Nie bój się zmian! Stwórzmy razem spektakularne inicjatywy, które rzucą nowe pasma światła. Podobnie jak zorza polarna, zadbamy o zjawiskowe i unikatowe efekty, które odczujesz Ty, Twój zespół i całe otoczenie biznesowe.. Looking for collaboration? ZAINICJUJMY TO RAZEM Chcesz z nami INICJOWAĆ? Case Studies
O Inicjatywach
Każda firma ma barwne łuny światła, którym wystarczy kilka elekromarketingowych burz, by dotrzeć do klientów i wytworzyć pole magnetyczne, które będzie długo oddziaływać.
Wysoko oceniane projekty
Miarą sukcesu są dla nas korzyści dla klientów, te od razu widoczne i te długofalowe.
Komunikacja i content marketing
Gruntowny profesjonalizm
Najważniejszy jest pomysł
Największy projekt
Badanie rynku i potrzeb
Strategia marki i komunikacji
Działania operacyjne
Komunikacja
Materiały dla Franczyzobiorcy
Doradztwo
Inicjatywy w Twojej w firmie?
Inicjatywa w 3 obszarach
Pole magnetyczne
Twój wizerunek w blasku zorzy polarnej!
Wiatr słoneczny
Niech poczują Twój przekaz!
Spektakularne pasma światła
Wywołajmy eksplozję zmian!
Stwórzmy go razem!
+48 666 700 834
Zainicjujmy to razem.