Skip links

Case Studies

O Inicjatywach

Każda firma ma barwne łuny światła, którym wystarczy kilka elekromarketingowych burz, by dotrzeć do klientów i wytworzyć pole magnetyczne, które będzie długo oddziaływać.

10/10
tak oceniają współpracę z nami klienci
2
pracujemy naraz z max. 2 klientami

Sformułowanie strategii komunikacji marki  stworzenie identyfikacji wizualnej oraz realizacja działań reklamowych wynikających ze strategii  to obniżenie kosztu pozyskania leada.

Zrobiliśmy to dla : Express House (refresh logo, strategia marketingowa, strategia komunikacji, strategie wprowadzenia na rynek franczyzy) ,  Ajland (rebranding, strategia marki i marketingowa)

Gdy firma nabiera pędu ważne jest, aby optymalizować procesy, stworzyć i spisać procedury (np. onboarding) , nazwać niektóre rzeczy, stworzyć wewnętrzne kanały komunikacji/ przepływu informacji. Wpływa to nie tylko na zaoszczędzony czas działań operacyjnych, ale też jakość pracy i motywację pracowników.

W Express House stworzyliśmy blisko 20 procedur wewnętrznych, stworzyliśmy podręcznik franczyzobiorcy, ankiety satysfakcji i oceny i wiele innych procesów.

Treści, które interesują i zachęcają do skorzystania z usług, czy produktu to dla klientów większy ruch na stronie, lepsze pozycjonowanie, zwiększenie świadomości marki, budowania relacji, zaangażowania i lojalności.

Co zrobiliśmy/robimy dla:

Hectares: raporty, artykuły, artykuły prasowe, landing pages, treści na strony, newslettery.

Express House: social media, blog, artykuły prasa, teksty na strony, prezentacje, oferty, cenniki, infografiki, newslettery, reklamy, video reklamy.

Otodom: blog, landing pages, Ranking Dzielnic, social media, Magazyn Lighthouse, LIVEstream, OtodomLIVE, Mailing, reklama (radio, online)

Wysoko oceniane projekty

Miarą sukcesu są dla nas korzyści dla klientów, te od razu widoczne i te długofalowe.

Dzięki dogłębnemu zrozumieniu produktu/usługi oraz motywacji odbiorców, projektujemy INICJATYWY, które budują silne marki.

Strategia franczyzy i PM

Refresh, Rebranding, Nowa Marka

Otodom

Komunikacja i content marketing

Uczestniczyłam w największych projektach Otodom i odpowiadałam za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Powierzano mi projekty, których jeszcze nikt nie robił w Grupie OLX oraz takie, które wymagały pracy na emocjach.

  • OtodomLIVE
  • OtodomBLOG
  • LIVEstream z Dnia Otwartego
  • Ranking Dzielnic
  • Rada Doradcza Klientów
  • Magazyn LIGHTHOUSE
  • Zarządzanie kryzysem
  • Social Media
  • Lidera Nieruchomości
  • Reklama
  • Landing Pages
  • Mailing

Hectares

Gruntowny profesjonalizm

Z Adamem Parzusińskim znamy się od lat i współpracujemy przy jego najbardziej wymagających projektach: Raporty Nieruchomości Gruntowych, komunikacja marki (m.in. treści na www, nowa marka, logo), opisy inwestycji deweloperskich, artykuły dla prasy i na bloga, pomoc przy projekcie szkoleń 12 strategii Inwestowania w nieruchomości Gruntowe i wiele innych.

Zobacz

Inne Inicjatywy

Najważniejszy jest pomysł

Dla wielu klientów:

  • Budowaliśmy nową strategię
  • Zarządzaliśmy zmianą
  • Wprowadzaliśmy lub aktualizowaliśmy procesy
  • Tworzyliśmy content marketing
  • Dbaliśmy o komunikację
  • Doradzaliśmy

Express House

Największy projekt

Projekt przygotowania Express House do wprowadzenia nowej franczyzy na rynek nieruchomości to działanie kilku osób: stratega, analityka, copywritera, specjalisty od social media, grafika, programisty, product managera i marketera. Gdyby podzielić to na etapy, to:

Badanie rynku i potrzeb

Jednym z pierwszych etapów było przeswietlenie całej marki Express House i rynku franczyz nieruchomości. Z taką wiedzą mogliśmy zacząć warsztaty strategiczne.

Strategia marki i komunikacji

Strategia marki Express House w kontekście wejścia na rynek nieruchomości z nowym wymiarem franczyzy to dokument blisko 100 slajdów. Osobny jest poświęcony komunikacji.

Działania operacyjne

To zmiana logo i strony, napisanie podręcznika franczyzobiorcy, stworzenie Kodeksu Etycznego, Wartości firmy i komunikacji wewnętrznej, spisanie wszystkich procesów i przygotowanie instrukcji, procedur oraz materiałów, przygotowanie komunikacji i koncepcja promocji oraz reklam, przygotowanie szkoleń, ankiet, newsletterów. 

Komunikacja

Social media, Noty prasowe, artykuły na bloga i w mediach, treści na strony, prezentacje, wizytówki.

Materiały dla Franczyzobiorcy

Franczyzobiorcy Express House otrzymują wykonane przez nas: chmurę z materiałami, brandbook, podręcznik franczyzobiorcy, prezentacje szkoleniowe, prezentacje z procedurami i instrukcjami, strategię marki i komunikacji.

Doradztwo

Na każdym etapie nasi klienci mogą liczyć na konsultacje i doradztwo różnych ekspertów. Tu nie było inaczej!

Inicjatywy w Twojej w firmie?

Zastanawiasz się jak mogłaby przebiegać taka współpraca? To oczywiście zależy od skali zmian, które są Tobie potrzebne lub na które jesteś gotowa/y.

Inicjatywa w 3 obszarach

Pole magnetyczne

Twój wizerunek w blasku zorzy polarnej!

Zadbajmy o to, jak Twoja firma jest postrzegana i kogo przyciąga.  Możliwe, że potrzebujesz nowego spojrzenia na markę, koncepcji, wizualizacji czy narracji. Może to oznaczać konieczność stworzenia nowego logo, odświeżenia strony internetowej, opracowania nowych haseł czy komunikatów. Podobnie jak zorza polarnej, której intensywność i barwy budzą zachwyt, możemy stworzyć niezapomniany wrażenie na Twoich klientach.

Wiatr słoneczny

Niech poczują Twój przekaz!

Brak odpowiedniego przekazu czy komunikacji to często stracone możliwości. Czy naprawdę chcesz, aby Twoja firma pozostała w ciszy? My chcemy, aby każdy klient stał się entuzjastycznym ambasadorem Twojej marki.

Spektakularne pasma światła

Wywołajmy eksplozję zmian!

Mamy wyczucie, czego Twoja firma i jej klienci potrzebują. Nie bój się zmian! Stwórzmy razem spektakularne inicjatywy, które rzucą nowe pasma światła. Podobnie jak zorza polarna, zadbamy o zjawiskowe i unikatowe efekty, które odczujesz Ty, Twój zespół i całe otoczenie biznesowe..

Looking for collaboration?

Stwórzmy go razem!

ZAINICJUJMY TO RAZEM

+48 666 700 834

Chcesz z nami INICJOWAĆ?

Zainicjujmy to razem.

Poznajmy się— napisz
Tak zwane ciasteczka są po to, by łatwo i wygodniej korzystać ze stron internetowych. Mam i ja! Akceptujesz to?